.webp)



.webp)


















Zostałem zatrudniony na stanowisku specjalisty ds. e-commerce. Moim głównym zadaniem było współtworzenie nowego sklepu internetowego, jego promocja na rynku B2C oraz ciągła optymalizacja konwersji.
Zespół składał się z 5 osób, przy czym dwie były bezpośrednio zaangażowane w prace nad e-commerce. Ja osobiście odpowiadałem za działania reklamowe w ekosystemie Meta Ads.
W mojej ocenie – zdecydowanie tak. Prouvé to marka zaledwie kilkumiesięczna, znajdująca się w początkowej fazie rozwoju i konkurująca na bardzo nasyconym rynku. W ciągu jednego kwartału udało się stworzyć kampanię, która stale obniżała koszt zakupu dzięki wypracowaniu precyzyjnego targetowania oraz spójnej linii wizualnej. Dodatkowo stawki za konwersje na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego były bardzo atrakcyjne, co potwierdził zarówno zewnętrzny konsultant, jak i zespół Meta Support Pro.
Tak, niniejsze case study dotyczy tylko wybranego zakresu prac. W trakcie projektu byłem również odpowiedzialny za bieżącą administrację stroną mlmprouve.com, opartą na autorskim systemie CMS. Do moich dodatkowych zadań należało dostarczanie contentu (zdjęć oraz wideo) dla osoby zajmującej się prowadzeniem mediów społecznościowych.
Tak, najodważniejszym krokiem było wykorzystanie wirtualnych materiałów UGC przygotowanych przy pomocy narzędzia HeyGen. Niestety to rozwiązanie nie spotkało się na razie z uznaniem klientów i kreacje te osiągały słabe rezultaty. Z kolei w codziennej pracy nad e-commerce bardzo pomocny okazał się Sidekick – natywny agent AI platformy Shopify.