Od 8 lat działam w obszarze digital marketingu, zdobywając doświadczenie w różnych branżach, które stawiały przede mną nowe wyzwania w zakresie strategii i prowadzenia działań digital. W dynamicznym i nieustannie zmieniającym się środowisku biznesowym nie proponuję gotowych rozwiązań – rekomenduję te, które realnie rozwiązują problemy Twojego biznesu.
Moim celem biznesowym jest upraszczanie złożonych koncepcji oraz wdrażanie rozwiązań, które podnoszą jakość projektów, umożliwiając użytkownikom skoncentrowanie się na osiąganiu kluczowych celów konwersji.
Przy realizacji projektów dbam o równowagę między potrzebami biznesu a wymaganiami użytkowników – jasno definiuję rekomendacje wspierające kolejne etapy działań oraz nadzoruję rozwój produktu na każdym etapie jego cyklu życia.
Każdy proces projektowy rozpoczynam od weryfikacji aktualnego stanu. Rewolucja nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Czasem należy wprowadzić kilka drobnych zmian na podstawie analityki, aby uzyskać pożądany efekt.
Realizacja kolejnych celów to proces, który wymaga jasnego i konkretnego planu działania z określeniem odpowiedzialności za poszczególne zadania oraz harmonogramu kolejnych spotkań statusowych.
Na podstawie wniosków i celów biznesowych proponuję optymalizację lub całkowicie nowe rozwiązania. Niezależnie od kierunku na jaki się zdecydujemy, optymalizacja będzie wymagana przez cały okres życia produktu cyfrowego.
W oparciu o ustalony harmonogram i dostępny budżet planuję działania w różnych kanałach promocji. Dbam o to, aby każdy etap kampanii był spójny, efektywny i dostosowany do potrzeb Twojej grupy docelowej. To również etap, w którym uzyskamy feedback na temat naszej oferty i strony internetowej.