Czarna Góra Resort

Czarna Góra Resort to nowoczesny kompleks turystyczny w Sudetach, oferujący całoroczne atrakcje, w tym narciarstwo zimą oraz rekreację i aktywności na świeżym powietrzu latem.

Produkt: Projekt strony internetowej
Czas realizacji: 3 miesięcy
Branża: Turystyka i rekreacja
Rola: UX/UI Designer
Zakres: UX, UI
+ 14
zaprojektowanych freamów dla rozdzielczości desktop i mobile
1
karnety to teraz jeden produkt, w którym user może dopasować go do swoich potrzeb
+ 5
nowych lub ulepszonych funkcjonalności, które pozytywnie wpływają na UX
+ WCAG
projekt w lepszym stopniu odpowiada wymogą dostępności (kolory oraz rozmiar komponentów)

Proces User Expirence (UX)

Współpraca z Czarną Górą Resort pozwoliła zgłębić specyfikę ich działalności i skupić się na potrzebach użytkowników. Proces UX obejmował:

  • ustalenie problemów i celów biznesowych,
  • audyt UX i UI strony internetowej,
  • zapoznanie się z raportami i danymi analitycznymi online i offline,
  • research opinii/recenzji resortów/blogów, w których klienci wspominali o stronie internetowej,
  • analiza konkurencji oraz porównanie funkcjonalności,
  • persony dla sezonu letniego i zimowego (wraz z user story,)
  • struktura strony i architektura informacji.

Zmiana sezonu

Jedną z podstawowych funkcjonalności strony jest możliwość przełączania się między sezonem letnim a zimowym. Zmiana ta powoduje modyfikację treści oraz warstwy wizualnej.

Co uległo zmianie względem poprzedniego designu?

  • Wysokość przycisków została zwiększona z 30px do 48px, co poprawia ich widoczność i ułatwia obsługę, szczególnie na urządzeniach mobilnych.
  • Przyciski umieszczono po prawej stronie, aby użytkownicy aktualnie korzystający z danego sezonu łatwiej odnaleźli się w architekturze informacji.
  • Wprowadzenie dużego labelu na mniejszych rozdzielczościach, który umożliwia zmianę sezonu.
  • Kolor sezonu letniego został zmieniony z żółtego na zielony, co lepiej koresponduje z wizualną identyfikacją tego sezonu.
Badania pokazują, że 94% użytkowników uznaje łatwą nawigację za najważniejszą cechę strony internetowej.
Źródło: WebFX

Nawigacja

Celem było maksymalne uproszczenie nawigacji oraz poprawna segregacja podstron do odpowiednich kategorii.

Co uległo zmianie względem poprzedniego designu?

  • Dodano cztery linki nawigacyjne oraz menu hamburger, poprawiając przejrzystość i dostępność strony.
  • Utworzono komponent z najnowszymi informacjami o ośrodku, odpowiadając na potrzeby klientów zgłaszane w opiniach i mediach społecznościowych.
  • Zmiana sezonu pojawia się w wersji mobilnej.
  • Dodano pasek umożliwiający podgląd warunków na żywo, zmianę języka, kontakt oraz dostęp do podstron dla klientów biznesowych.

Strona główna

Strona główna została gruntownie zmodernizowana, kładąc szczególny nacisk na kompleksowe przedstawienie Czarna Góra Resort. Nowa linia wizualna opiera się na starannie dobranych zdjęciach, które oddają unikalną atmosferę ośrodka.

Co uległo zmianie względem poprzedniego designu?

  • Strona została zdecydowanie rozbudowana o zdjęcia i treści, które pozytywnie wpłyną na SEO.
  • Możliwość rozpoczęcia ścieżki konwersji z wielu komponentów.
  • Ciężar komunikacji przeniesiony na zdjęcia wysokiej jakości.
  • Strona odpowiada na więcej pytań usera. Komponenty w strukturze strony poruszają kluczowe tematy dla Klienta i szerzej je omawiają.

Podstrony hoteli

Do projektu strony zostały wprowadzone rozbudowane landing page poszczególnych hoteli.

Co uległo zmianie względem poprzedniego designu?

  • Każdy hotel otrzymał swój własny LP (landing page).
  • Wprowadzono komponenty prezentujące dostępne pokoje wraz z możliwością rezerwacji.
  • Dodano najpopularniejsze atrakcje w hotelu dla dorosłych i dzieci.
  • Uwzględniono informacje na temat nadchodzących wydarzeń w Czarna Góra Resort.
  • Komponenty dotyczące lobby baru i restauracji.
68% karnetów narciarskich w Europie na sezon 2023/2024 sprzedawany jest online
Źródło: Laurent Vanat, 2023 International Report on Snow & Mountain Tourism

Strona karnetów

Zakup karnetów to kluczowa konwersja dla Czarna Góra Resort. Strona produktowa to teraz tylko jedna podstrona, w której można odpowiednio dopasować karnet do swoich potrzeb.

Co uległo zmianie względem poprzedniego designu?

  • Strona produktowa to teraz 1 strona.
  • Kupno karnetów dostępne jest na tej samej domenie. Brak subdomen.
  • W każdej chwili możesz kupić karnet rowerowy i narciarski. Wystarczy przełączyć się pomiędzy sezonami.
  • Wprowadzenie breadcrumbs dla większej przejrzystości i poprawości z SEO.
  • Dodatkowe komponenty dotyczące procesu zakupu, informacji o tym, co Klient otrzymuje wraz z zakupem karnetu, wyjaśnienia, czym jest karta PASS 365, Stref Czystego Powietrza oraz sekcji Q&A.
Medicus
Poprawa doświadczeń dla Pacjentów i Klientów marki medycznej
Project management / CMS / SEO

+ 77% wzrost liczby sesji z zaangażowaniem na jednej z kluczowych stron internetowych.

+ 40% zwiększenie ilości kluczowych zdarzeń rejestrowanych na stronie

Dowiedz się więcej