Współpraca z Czarną Górą Resort pozwoliła zgłębić specyfikę ich działalności i skupić się na potrzebach użytkowników. Proces UX obejmował:
Jedną z podstawowych funkcjonalności strony jest możliwość przełączania się między sezonem letnim a zimowym. Zmiana ta powoduje modyfikację treści oraz warstwy wizualnej.
Co uległo zmianie względem poprzedniego designu?
Celem było maksymalne uproszczenie nawigacji oraz poprawna segregacja podstron do odpowiednich kategorii.
Co uległo zmianie względem poprzedniego designu?
Źródło: WebFX
Strona główna została gruntownie zmodernizowana, kładąc szczególny nacisk na kompleksowe przedstawienie Czarna Góra Resort. Nowa linia wizualna opiera się na starannie dobranych zdjęciach, które oddają unikalną atmosferę ośrodka.
Co uległo zmianie względem poprzedniego designu?
Do projektu strony zostały wprowadzone rozbudowane landing page poszczególnych hoteli.
Co uległo zmianie względem poprzedniego designu?
Zakup karnetów to kluczowa konwersja dla Czarna Góra Resort. Strona produktowa to teraz tylko jedna podstrona, w której można odpowiednio dopasować karnet do swoich potrzeb.Do projektu strony zostały wprowadzone rozbudowane landing page poszczególnych hoteli.
Co uległo zmianie względem poprzedniego designu?
Źródło: Laurent Vanat, 2023 International Report on Snow & Mountain Tourism